Re: Hašení (Re: Dalsi solarni report)

AZE aze na seznam.cz
Úterý Březen 5 22:50:46 CET 2013

Když něco takového hoří, shoří i "zkratovací zařízení".
Řešení vídím v tom, že je potřeba uzemnit hasiče.
aze

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 05, 2013 10:43 PM
Subject: Re: Hašení (Re: Dalsi solarni report)

FV panely sice jsou pro hasiče problém, ale stejně nechápu, když se o
tom problému všeobecně ví, že už dávno někdo nenařídil povinnost doplnit
každý panel zkratovacím zařízením. Přece provoz panelu do zkratu není
problém. Vypnout všechno přestřižením jednoho drátu (kde by při provozu
musel téct proud) a zkontrolovat vypnutý stav podle poklesu napětí by
mohl být standardní postup ihned po příjezdu hasičů. Ale asi to nikoho
nezajímá - hasiči to nechají dohořet, pojišťovna to zaplatí, takže
vlastně o nic nejde :-)
Anděl