Dalsi solarni report

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 5 22:02:48 CET 2013

Jde prostě o to, že tam někde existuje nějaký (za světla víceméně stálý)
zdroj potenciálně nebezpečného napětí, o kterém ti hasiči nic nevědí.
Uzemnění být může a nemusí, může vzniknout nějaké parazitní nebo smyčka
přes cosi, to už je podružné.

Takže být jimi a nemít dobře izolovaný oblek, rukavice  a boty, tak to
prostě nehasím. Možná ani s tou izolací ne. Holt riziko majitele, že
shrábne jen hromádku popela...

To jsme ale úplně odbočili od nově probíraného tématu, kterým byl
bolševikův zákaz svépomocné instalace alternativních zdrojů! A
samozřejmě to, že s hašením to vůbec nesouvisí!

---
Jirka