Hašení (Re: Dalsi solarni report)

Úterý Březen 5 21:27:27 CET 2013

Hezký večer,

     osobně si myslím, že pokud hlášení na dispečink bude obsahovat
informaci o tom, že havarované auto je elektromobil, tak se podle toho
vybere vhodná technika a nepojede se tam jen vodou. Pokud tam ta
informace nebude, tak se to nechá dohořet, nebo snad chcete nutit hasiče
hasit něco pod napětím? A co se stane, když se voda dostane do rozbité
baterie? Když hoří něco na železnici, tak hasiči sice dojedou jak mohou,
ale dokud nedostanou od našeho elektro-dispečinku hlášení, že to je bez
napětí, tak jen koukají a dávají pozor, aby se nestalo nic dalšího,
případně pomáhají jak mohou.

     Také mám silný pocit, že fotovoltaický panel vyrábí proud stále i
při malém osvětlení a že pro jeho činnost stačí i jen teplo a toho je
při požáru dost a dost. Zastíněný panel dá malý proud, ale napětí téměř
plné.

     Hasiči hasí a pomáhají, ale také mají právo, a povinnost, se sami
chránit před jasným nebezpečím.

Saša Svobodová