Dalsi solarni report

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Březen 5 20:52:36 CET 2013

Dne 5.3.2013 20:22, Josef Štengl napsal(a):
> Ne, jen mi jen před lety jeden kolega z DE oznamoval, že nebude v práci že jde
> na pohřeb. Později při pivu mi řekl i proč. Hašení rodinného domku se střechou
> pokrytou solárními panely.
>
> Konkrétně jsi nejsem jistý, tak raději ani nebudu naznačovat, abych nevytvořil
> nějakou zavádějící historku.
>
> Tedy jen trochu.
>
> K bodu 3. Vypnou ji. Do rozvodny pod proudem hasiče hasícího vodou dobrovolně
> nedostanete.
>
> To, že je to legislativně řešeno ministerským povolením nyní neřeším.

Červeně označená poznámka ze školení dobrovolných hasičů:

"Do baráku s FVE se nechodí, barák s FVE se nehasí."

Prostě se zachrání životy (odvedou lidi) a pak se to celé nechá shořet.

Docela by mě zajímalo, jak se takový dům pojišťuje a jak se na FVE tváří
pojišťovna. Máte s tím nějaké zkušenosti?

Standa