Dalsi solarni report

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Březen 5 20:11:21 CET 2013

Ale prosim, zadny problem.

Návrh zákona, kterým se mění zákon č. 406/2000 Sb., o hospodaření
energií, ve znění pozdějších předpisů
Navrhovatel: ministr průmyslu a obchodu Martin Kuba
Zpravodaj: senátorka Soňa Paukrtová
Garanční výbor: VHZD, ÚPV, VUZP

www.senat.cz/xqw/webdav/pssenat/original/65148/54942

Bute vysledek pratelskeho setkani na nove, nebo se dostane i na CT? :D :D

PK