jaky mobil - Win nebo Android

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Březen 5 01:46:36 CET 2013

http://www.lupa.cz/clanky/mastercard-spousti-v-cesku-platby-mobilem-bez-nfc/

... Takze k placeni to nepotrebujeme. A dalsi aplikace, vyuzijete je?! Pak preferujte telefon s Nfc.
Ja nevim jak bych si s tim vymenoval data a beznej user vyuziva v prumeru pry tak 10% smartphonu,
Takze me odpoved take zajima.

Ps: Neprijde vam to jako dalsi smirovaci krok (predchudce cipu za ucho)?

Odesláno z iPadu