Synology DS212 - rezim spanku

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Březen 5 00:56:45 CET 2013

S 6,8W to ma uspane jen ty disky a deska bezi na plny vykon? Pokud uvazujeme 5 Kc za kWh, tak to mame "jen" 300,- za rok ve standby, plus provoz.A kolik takovych 7W standby pomocniku doma miváme... Dost.

Pomuze vam kontaktovat vyrobce anebo prodejce s reklamaci, tocit stale diskem to bych nechtel a je to zjevny bug. Mimo Xt, kde to byl priznany bug, jsem se s tim nikdy nesetkal (a ze disk mam v leccems). Predpokladam, ze jste zkousel nastavit DELSI treba 30, 60 minut timeout ...

Odesláno z iPadu