Citac N s 74AC161

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 4 17:27:16 CET 2013

Ona cena dost záleží na verzi . Tady si můžete kopit jakou chcete
včetně stavebnice oscilátoru .

http://www.sdr-kits.net/Webshop/index.php?cPath=7_9

Já mám tu za 10.80 liber, protože můj cílový kmitočet je tentokrát jen 144 MHz.
Už jsem ale kupoval i tu první za 37.80 liber. Tam jsem od toho chtěl
asi 700 MHz,
ale to bylo včetně stavebnice oscilátoru, řízeného přes USB, takže jsem
přímé programování nemusel řešit.