Dalkove ovladani zarizeni s RS232

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 4 17:08:10 CET 2013

Mne se na tomto reseni libi jeho naprosta otevrenost.
Jadro si do toho kompiluju sam a tu "distribuci" si vytvorim zcela
podle svych predstav, takze pak do te vnitrni flash 4 MiB je mozne
nacpat co jen hrdlo raci. A protoze mam veskere chovani zcela
pod svou kontrolou, tak dodelani/pripojeni nejakeho dodatecneho
HW je jen otazkou predstavivosti. Takze i ten externi watch-dog
(kdyby byl zapotrebi) by se tam prilepil snadno.

Rozhodne myslim, ze jste puvodnimu tazateli poradil velmi dobre.

PL

**********************************

From: "Zuffa Jan" <ZuffaJ na cgc.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 04, 2013 4:59 PM
Subject: RE: RE: Dalkove ovladani zarizeni s RS232

Ono hodne zavisi aj od toho, kde mate zariadenia nasadene.
Ja som mal na mysli napriklad zakladnovky mobilnych operatorov
(ADM, BSC). Tam je vacsinou stoziar s antenami a kablami veducimi
do kontajnera. To su ine podmienky ako niekde v serverovni.
Preto u takychto instalacii preferujeme zariadenia s externym
hw watchdogom a to tieto routery nemaju.

j.