Kde se da sehnat CCD radkovy snimac?

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Březen 4 14:58:43 CET 2013

> Tak tema je opet aktualni, pul dne hledam, kde se daji nejake snimace koupit
> a ... nic. Na eBay je toho dost a vybralo by se, to ale nebude povazovano za
> normalni zdroj.
> - nejak ztracim nadeji, ze najdu distributora v CR (na cene zalezi az v
> posledni rade)
> - da se objednat par ks takove soucastky primo od Cinskeho dostributora? Ma
> nekdo osvedceny zdroj? To je treba skrz odkazy na alibaba.com?
> - co firma http://www.eureca.de/neu-english/optoelectronic/sensors-sony.html
> [...]

A jste si opravdu jist, ze ve vasi aplikaci nepostaci ten posuvny registr
s diodami od Taosu, co jsme vas na nej navadeli tusim s p. Andelem?
Mate nejakou rozvahu o mnozstvi dopadajicich fotonu, ktera Vas nuti do
CCD?

(Kdyz si odmyslim sehnatelnost, je rovnez nesrovnatelne jednodussi a
levnejsi zbyle obvodove reseni, o cene snimace samotneho nemluve.)

ZdraviM.