DDS modul z DX

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Březen 4 11:20:16 CET 2013

Na takom prave pracujem.
Na nete som nasiel doporucenie, ze je lepsie s PC komunikovat
pomocou napr. Bluetooth alebo Zigbee aby sa cez USB/RS232 neprenasal
bordel z PC

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, March 01, 2013 11:56 PM
To: HW-news
Subject: DDS modul z DX

Zdravim,

obcas by se mi hodil nejaky generator pro ruzna spise orientacni mereni, na DX jsem narazil na DDS moduly v cenach, za ktere nenakoupim ani soucastky (http://dx.com/p/ad9850-dds-signal-generator-module-150060). Parametry by v podstate vyhovovaly, nenarazil jste nekdo na dotazenou konstrukci? Libilo by se mi to jako blackbox s pripojenim pres USB ci RS232 k PC s ovladaci aplikaci (nebo lepe s knihovnami pro zacleneni do me aplikace).

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina