OT: MB na domaci server s napajenim 12V

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 4 10:58:15 CET 2013

Eaton je v podstate byvale Powerware (nebo mozna jen jina obchodni
znacka) - na modely, ktere znam tedy 5115 (line-interactive) a 9120
(online) nemuzu rict krive slovo - behaji jich tu stovky a velmi dlouhe
roky (nektere pres deset let) - na 9120 odchazel obvykle nabijeci menic
(ale to mluvim o zarizenich bezici nekolik let v kuse), hlavne po tom,
co se nachaly bezet s baterkama v haji.

Bohuzel tyhle modely prave jsou uz starsi kousky - ta 5115 bere i v
klidu cca 10W - ta 9120 basti k 25W.

Powerware melo opravdu velmi slusne udelane nabijeni a peci o baterky
tzv. ABM - v podstate se jednalo o velmi dlouhe a pomale cyklovani,
ktera dokazala baterky pekne srovnat i napetove.

Mozna je to take tim, ze to jsou uz letite modely a v te dobe se nejakej
ten watik neresil.

Soucasnou produkci neznam...

Radek Vicek