Synology DS212 - rezim spanku

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Březen 3 23:15:42 CET 2013

Podobny problem mel sveho casu (tak 3 roky zpatky) xtreamer, disk se ne a
ne uspat (a pak to nejak vyresili a disk uz se uspéaval ok), tohle je
nejspise bug ve firmwaru vyrobce podobne krabicky (pokud nejde o
dokumentovanou vlastnost nekterych disku), neco jim budi disk a asi nevedi
co, jinak by to prece dokazali vypnout...

Obecne pomuze uzit USB flash a na tu presmerovat operace, ktere maji casty
R/W access (tak se to dela u setobboxu, kde mate treba pICONy a pri kazdem
prepnuti kanalu si to sahana ne, anebo kdyz cachuje EPG...), ale to vam v
konkretnim pripade moc nepomuze. Ja mam myslenku, ze az budu potrebovat
NAS, tak zkratka disk pripojim k stb (dnesni uz umeji i 300Mbit/s Read a
nastavit jde vse jako v linuxu) nebo k routeru (i kdyz Synology je dobry,m
ale je to zrout energie, leda ze bych nutne potreboval nejakou jejich
featuru, trebas AirPrint driver emulator, ale bez toho se asi obejdu).