Synology DS212 - rezim spanku

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Březen 3 21:39:39 CET 2013

To je docela rozežraný PC, mně teď žere necelých 50W. :)
Asi by to šlo vyřešit ukládáním logů do ramdisku (slouží k tomu tmpfs). Při
restartu to samozřejmě logy smaže, ale pokud nejsou potřeba, tak to nevadí a
případně by se asi dalo přes cron v intervalech logy ukládat.
Bohužel netuším, jak snadno přístupný je shell, aby se to dalo upravit.