Synology DS212 - rezim spanku

Raven raven na wo.cz
Neděle Březen 3 19:53:52 CET 2013

Dobry vecer.
Kdyz je jeste ten vikend dovolim si dotaz. Mam u sbj. nastaven rezim
spanku HDD po 10 minutach necinnosti. Ale i kdyz je v byte (na siti) vse
vypnuto, jede pouze router (TP LINK 1043) a zmineny DS212, tak se disky
po uspani vzdy po cca 10-15 min. opet probudi, roztoci, seek... Takze se
behem dne mnohokrat vypnou a zapnou, proste nic prizniveho.
DS je osazen dvema disky 2TB v RAID1. Je nainstalovana posledni verze
systemu, DSM 4.1-2668.
Zkusil jsem vypnout automatickou synchronizaci casu a podobne ficury, o
kterych jsem nabyl dojmu, ze by mohly souviset.
Mate nekdo obdobny NAS a lepsi zkusenost, vite kde by mohl byt problem??
Diky.

S pozdravem Raven