Náhrada tranzistorů ze SSSR

Raven raven na wo.cz
Neděle Březen 3 15:01:51 CET 2013

Ony ty ruske oscila sly koupit asi leckde. Ja ho kupoval v roce 82 v
nejake prodejne pro radioamatery v Severodonecku, coz jest male mesto na
jizni Ukrajine.
Jinak jeste ke cene soucastek v CSSR. Vzpominam si, ze LQ100 stala hrubo
pres 50Kcs, bo kdyz jsem v Tesle (cca1979) nafasoval platicko techto
ledek tak jsem si rikal, ze nesu Trabanta :-)

S pozdravem Raven