DDS modul z DX

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Březen 2 18:49:18 CET 2013

Původní zpráva ze dne 2.3.2013 od hutta.j na seznam.cz:

> 99.5% z 14018 zakazniku rika ze dostali to co objednali , v tomle
> konkretnim pripade 445 spokojenych zakazniku.ja bych to povazoval za
> dobrou referenci.

Já jednou objednal dva falzifikáty flash disků na eBay. Nebyly zase o
tolik levnější, takže to nevypadalo podezřele, kdyby ta cena byla moc
nízká, nešel bych do toho. Ten prodejce měl tisíce kladných hodnocení
a i já jsem mu za obě flashky poslal kladné hodnocení. Proč? Jednoduše
proto, že průser jsem zjistil až mnoho dní poté, co jsem odeslal
kladné hodnocení. No a potom už prodejce zmizel z eBay, měl slušně
vyděláno, tak si v pohodě založil jiný účet.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem