DDS modul z DX

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Březen 2 00:44:35 CET 2013

A to si predstavte, ze DX je o cca 100% predrazeny :-)
 http://www.ebay.com/itm/AD9850-DDS-Signal-Generator-Module-0-40MHz-2-Sine-
Wave-And-2-Square-Wave-Output-/400385385193?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5
d38d422e9
tady k tomu mate cinskou dokumentaci s cinsky komentovanym sw
http://www.icstation.com/ebay/DDS9850.rar

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Datum: 1. 3. 2013
Předmět: DDS modul z DX

"Zdravim,

obcas by se mi hodil nejaky generator pro ruzna spise orientacni mereni, na
DX jsem narazil na DDS moduly v cenach, za ktere nenakoupim ani soucastky
(http://dx.com/p/ad9850-dds-signal-generator-module-150060). Parametry by v
podstate vyhovovaly, nenarazil jste nekdo na dotazenou konstrukci? Libilo by

se mi to jako blackbox s pripojenim pres USB ci RS232 k PC s ovladaci
aplikaci (nebo lepe s knihovnami pro zacleneni do me aplikace).

Diky za kazdy tip.

Pavel Kutina