Mustkovy usmernovac 2A/100V

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 1 17:49:25 CET 2013

 1.3.2013, 17:40:18

I kdyz jsem presvedcen, ze nejaka schottkyho kostka existuje,
tak o ni nevim. Ale dovoluji si nesouhlasit, ze diskretni reseni je
prostorove narocnejsi nez hotova kostka.
Zrovna se mi na stole povaluje jedna 4A/600V o rozmerech d*s*v
cca 25*4,5*15 mm, tedy pudorysne 112mm2. A zminena sD ma v pouzdre
IPAK 6,5*2,5*7mm, tedy cca 1/8 one kostky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz