ciastocne OT: Vysavac na profilaktiku IT

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Březen 1 16:29:09 CET 2013

Zalezi jak je limitujici cena.
Nejaky cas jsem mel v minulem zamestnani vysavac od 3M prave na
takoveto ucely. Dokonce se jeden cas dodaval i v sade s kufrikem,
kde byla mala 150bar lahev se stlacenym vzduchem, redukcakem a pistoli.
Jsou k nemu i filtry na vysavani toneru z kopirek a laserovek.
Byl opravdu jedinecny, az na tu cenu. Ta byla taky jedinecna.
Ale spolehlivost byla extremni. Byl tam 10let a myslim ze i ted je porad
plne v provozu.

Original 3M
http://www.ecmyk.cz/potreby-pro-servis/servisni-vysavac-3m-750w/

A nejaka kopie