Re: OT: nalezení mobilního telefonu v horách

a e obcasny na gmail.com
Neděle Červen 30 10:49:01 CEST 2013

Takže po menšom prieskume som zistil, že zariadenie, ktoré potrebujem sa
volá Nonlinear junction detector NLJD.
http://www.youtube.com/watch?v=G-q7nPBJ9MA
princíp fungovania   http://www.tscm.com/tmdenljd.html
manuál
http://www.selcomsecurity.com/en/attachments/Eagle%20NR900EK_Operator%20Manual_v2_1.pdf
a stojí asi 7000 EURO. Uvítam každý nápad, ako ho vyrobiť doma na kolene do
1000 EURO.