Náhradní díly Tektronix

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 28 21:46:09 CEST 2013

Tek servis  - Praha 6 , tuším  že adresa u Papírny 1 nebo 100 , nemůžu
na ně najít kontakt.

Bude to drahe, pred lety jsme kupovali nejaky prepravni dekl k Tektronix
osciloskopu a stalo to sileny penize.
To same servis, v TDS2004 - spadl z police menili nam displej, cena
displeje tusim 12kKc a prace asi 8kKc - pul ceny osciloskopu.
Ale to same u RaS tam je taky vsechno predrazene, kalibrace ani nemluvim.

Vali se mi tu jeden zanovni, nepouzivany TESLA BM550,  mohl jsem vam ho
venovat. Akorat ho prendavam z mista na misto.
Jsou v nem dva krasne aripoty, chtel jsem je vykuchat, ale je to moc prace.
Co se tyce servisu, jsou v tom krom C520D same ceske veci, ktere maji
vsade  v drogerii :-)

http://i177.photobucket.com/albums/w214/zdenoeddie/DSC09701.jpg