Lehke vyvojove prostredi pro Win aplikace?

Pátek Červen 28 21:43:19 CEST 2013

Stejne myslim, ze nic lepsiho a zdokumentovanejsiho nez Visual Studio
(express) neni, a je jedno jestli se to pro .NET pise pod basicem, C#,
J# ... ale me jako ceckari prijde prirozene C#. Vyhodou je, ze je to
profi nastroj s rozsahlou podporou a informacnimi zdroji.
Staci kouknout na par desitek minut trvajici tutorial treba formou videa
a hello world co komunikuje po seriaku napisete.

A aplikace z toho vypadne normalni exe, potrebuje .NET prislusne verze
ale to uz dneska prakticky vsechno.