OT Energetici dotahují

Raven raven na wo.cz
Pátek Červen 28 20:23:36 CEST 2013

NN to opravdu nema vliv. Pokud je prifazovanej blok tak to ukazuje
vlastne frekvenci cele site. Jedine co muzete tak se oprit poradne do
pary (proste prejit vsechny ochrany jako v Cernobylu) a pridat par setin
(nebo tisicin) Hz :-)). Na chvili!!

S pozdravem Raven

P.S. jasne, ze to obcas trochu ujede. Problem je opravdu kdyz Skopcakum
zacne foukat od strnist...