jak vytočit dial-up z GSM na analogový modem...?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 28 17:51:48 CEST 2013

Jestli jsem to dobře pochopil, tak potřebuji nějaký starý telefon..... :-(
Vzpomínám, že v telefonech bývaly SW modemy, není třeba nějaké sw řešení
i pro současné telefony ( Android...?)
Jedná se o 1,2kBit/s to musí prolézt i analogovou stranou GSM telefonu.....