šroubky

Pátek Červen 28 13:51:58 CEST 2013

Jé teď koukám co TME všechno má. Zrovna nedávno jsem bloumal po Feroně a
marně hledal šroubky M3 s šestihrannou hlavou. Kdysi jsem si tyhle
šroubky zamáčk do pistolové letovačky - hlava z vnitřní strany, smyčku
chytám pod matici. Tím jsem tehdy vyřešil problém strhávajících se
závitů v mědi, jenže před lety zásoba šroubků došla. Ten minimální počet
100 ks mi vystačí na dalších 50 let :-)
Anděl