OT nabidka prace - ComAp Praha

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 28 11:16:21 CEST 2013

Viete ja to chapem pri jogurtoch, ale myslim si, ze technicko-vyrobna firma
by mala budovat svoj image trochu inym sposobom ako facebook-like, aj ked
som teda cital, ze je len otazkou casu, kedy sa bude praca ponukat a hladat
dominantne cez neho. Viem, ze to ide mimo Vas a nemate na to dosah, ale ked
sa to tu uz objavilo...

A.