OT Energetici dotahují

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Pátek Červen 28 07:54:14 CEST 2013

Zrovna vcera jsem byl na navsteve v Elektrarne Detmarovice a ve velinu na
stene svitilo 3000ot/min u generatoru (a nehlo se ani o otacku) a pod tim
byl dvojbudik na kterem preblikavalo 50.0 a 50.1, bohuzel jsem nevidel co
tam bylo presne za stitek. Na druhe pulce budiku svitilo 50.0 stale.

Pak tam byl jeste budik na kterem svitilo neco jako 4150 ot/min, ale rovnez
jsem nepostrehnul k cemu to bylo. Nicmene se to tykalo jednoho vyrobniho
bloku ze 4. Cela elektrarna ma 4x 200MW. V provozu byl jen jeden, druhy je
uz rok rozbity, treti se zrovna opravoval a ctvrty je asi taky rozbity.

Bouzel jsem tam byl se strojarema, takze vyklad byl spise pro ne a tomu
nerozumim. O elektrice se zminili jen, ze tady maji trafa, tady 4 linky pryc
a ze v siti je 50Hz a ze nemaji radi vetrniky v nemecku.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz