Re: výbìr "instantního" procesoru

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červen 27 14:16:50 CEST 2013

On ten Arduino jazyk není úplně čisté Céčko, ale . je to takový klon se
spoustou předefinovaných funkcí pro  různé oblasti.
Je taky k dispozici sposta vzorových programů od blikání LEdkou až po I2C
knihovny , různé displeje, atd.  Debugování dělám pouze přes výpisy na
sériový port, nikdy ve své profi historii jsem nic lepšího na MC neměl,
jsem takto zvyklý pracovat step by step.
Základní struktura programu jsou jen dva moduly : Nastavení a nekonečná
smyčka.   Nemusíte vědět nic o překladu,
linkování  atd. Prostě napíšete program, dáte download a on se to přeloží,
nahraje a spustí.
Myslím, že pro to , k čemu to chcete, je to úplně ideální.  A ty ceny klonů
z DX jsou opravdu příznivé.