Re: výbìr "instantního" procesoru

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Červen 27 06:38:11 CEST 2013

Pokial nema iny programator, tak samozrejme nijak.

Ale moze pouzit ine arduino ako isp programator -
http://arduino.cc/en/Tutorial/ArduinoISP
Teda clovek si kupi prve arduino za "tazke prachy", alebo aspon
megu328 s bootloaderom a lubovolny pocet mega328 bez bootloaderu, do
ktorych si tym prvym arduinom moze napalit bootloader.