výbìr "instantního" procesoru

Čtvrtek Červen 27 05:57:35 CEST 2013

Asi tam bude bootloader již naprogramovany?
Jinak me přijde trošku zbytečné používat tyto instantní prostředky,
pokud člověk jinak normálně programuje - stále mi tam chybí možnost
efektivního ladění programu, třeba interface Dragon neni drahý, vývojové
prostředí s luxusním UI založeným na VisualStudiu 10 zdarma od Atmelu a
je to na uplne jine urovni. Navic bych dnes jiz preferoval ATXMEGA kdyz
uz ne rovnou ARM (tam je to trosku slozitejsi s vyvojovym prostredim, da
dost prace nejake free reseni rozchodit a omezené profi produkty mi jsou
proti srsti)