redukcni ventil CO2

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Červen 26 17:41:48 CEST 2013

Tim spodnim se reguluje tlak, je to matice od regulacniho sroubu,na kterem
je pruzina, pruzina pak tlaci na  membranu a tim se urcuje vystupni tlak
plynu.
Pokud chcete usetrit , jde to koupit i levneji
http://aukro.cz/redukcni-ventil-maxi-co2-ar-akce-i3351720267.html
Otazkou je zda pro vasi aplikaci vyhovuje prutok, ale to neposoudim.
Pokud je 15l malo, mrknete na stranky  GCE, maji CO2 s prutokem az 32l, bez
topeni, s topenim i vice.

Hutta

Nicmene po vsech hledanich mi padlo do oka toto.
http://www.svartop.cz/svareci-technika/maxy-co2-redukcni-ventil?gclid=CP709
sT3gbgCFQ5d3godWHcAhw

Zda se ze je to ono,pokud se tim cudlem reguluje tlak,  takze vyskousim
a pokud bych se neozval tak je bud vse v poradku a nebo jsem neprezil
havarii ;-)

LK

Dne 26.6.2013 16:28, Jaroslav Buchta napsal(a):
> No u CO2 bych nepredpokladal, ze se rucicka pohne (pri stale teplote)
> dokud tam bude trosku kapalne faze... A pak rychla smrt.

cz]