Re: Serva (bylo: Re: výběr "instantního" procesoru)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červen 26 16:35:30 CEST 2013

No vidite a ja blbec se to ze vsech sil snazil udelat kodem... Nekdy staci
malo, diky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 26, 2013 4:08 PM
Subject: Re: Serva (bylo: Re: výběr "instantního" procesoru)

16bit HW citac v PWM rezimu by to mel snadno zvladnout, ne?
Pro 1 servo by se pouzil primo vystup citace, pro vice serv by citac
jen urcoval dobu pulzu, pricemz pri nastaveni hodnoty citace je v tomto
pripade treba kompenzovat dobu obsluhy pozadavku na preruseni
(pokud uz si tedy chceme hrat na mikrosekundy, coz zadne realne
rozhodne nerozlisi).
A ty meze pulzu jsou v realu myslim trochu sirsi (minimalne 0.9-2.1ms).

PL