redukcni ventil CO2

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Červen 26 16:34:24 CEST 2013

Nicmene po vsech hledanich mi padlo do oka toto.
http://www.svartop.cz/svareci-technika/maxy-co2-redukcni-ventil?gclid=CP709sT3gbgCFQ5d3godWHcAhw

Zda se ze je to ono,pokud se tim cudlem reguluje tlak,  takze vyskousim
a pokud bych se neozval tak je bud vse v poradku a nebo jsem neprezil
havarii ;-)

LK