výběr "instantního" procesoru

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Středa Červen 26 16:13:51 CEST 2013

Myslím že Arduino není špatná volba místo PICAXE. Jede to prý i pod linuxem.
Proti basicu to "neni o moc těžší".
Za víkend si ho osedláte a spusty věcí jsou už pro něj napsané.
Základní HW na cvičení se dá levně koupit na dx.com.
Tím že to není interpreter uvnitř nějakého brouka tak si můžete cílové
do aplikace koupit je brouka za cca 50,-
a pomocí arduina naprogramovat. Vše se dá najít na stránkách.

Jak už někdo psal arduino je vlastně projekt který obsahuje IDE a
zavaděč a zbytek, "je jen" C, C++... a další sw
pod volnou licencí spojené dohromady do jednoho balíku. Ono to IDE není
moc povedené a pokud s tím budete více pracovat
tak časem opustíte IDE, zjistíte z čeho se projekt arduino skládá a
budete ty části používat samostatně.