RE: výběr "instantního" procesoru

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Červen 26 14:57:53 CEST 2013

Programování typu Basic umi Bascom. Je pro procesory typu AVR od Atmelu. Existuje i pro x51 ale to už dnes nemá smysl. Právě se Bascomem začínám prokousávat a zatím se mi to líbí. Ty věci typu Serial, PWM, Dallas a pod tam jdou velmi jednoduše.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Wednesday, June 26, 2013 2:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: výběr "instantního" procesoru

Zdravím,

pod pojmem "instantní" mám na mysli procesor vybavený nějakým kodem alá PICAXE.

Požadované vlastnosti:
 - defaultní inicializace čipu (vypnutí a zapnutí periferií)
 - jednoduché nahrátí nového kodu přes usb (usb-rs232) (žádné komplikované programátory, případně typu "hrdzavý klinec")
 - velmi jednoduchý vývoj, programování typu BASIC
 - jednoduché používání funkcí typu SW  serial, PWM pro serva, zařízení na sběrnici DALLAS atd.

Zapik