Re: výbìr "instantního" procesoru

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 26 14:40:14 CEST 2013

Aha, jasne basic52.
K tomu nemam velmi co dodat. Je to stary overeny projekt a Jano tam
toho vela nepokazil ;-) takze to funguje ako ma.

Urobil som si k tomu maly terminal (samozrejme, ze z PICka) s
displejom a klavesnickou, dal do krabicky cca 12x8x3cm a pouzival ako
autonomny pocitac. Klavesncia bola "mobiloveho-smskoveho" stylu,
natukat na neja kusok textu vyzadovalo vela klikania. Ked som to
vytiahol v elektricke, ludia nechapavo pozerali - niet sa co cudovat,
na CLI pristup je dnes zvyknuty malokto, vsetci chcu vsade len farebne
okienkove aplikacie :-)