Re: výběr "instantního" procesoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červen 26 14:08:00 CEST 2013

Zdravím,

pod pojmem "instantní" mám na mysli procesor vybavený nějakým kodem alá
PICAXE.

Požadované vlastnosti:

 - defaultní inicializace čipu (vypnutí a zapnutí periferií)

 - jednoduché nahrátí nového kodu přes usb (usb-rs232) (žádné komplikované
programátory, případně typu "hrdzavý klinec")

 - velmi jednoduchý vývoj, programování typu BASIC

 - jednoduché používání funkcí typu SW  serial, PWM pro serva, zařízení na
sběrnici DALLAS atd.

Zapik