výběr "instantního" procesoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Červen 26 13:52:32 CEST 2013

Zdravím,

nechci rozpoutat žádný flamewar, opravdu se ptám co používáte.

Potřeboval bych doporučit nějaký rozumný "instatní" procesor.

Doteď jsem používal PICAXE - zásoby došly, tak než je budu obnovovat tak
bych rád zvážil jestli není něco lepšího.

PICAXE byly dobré, ale:

 - podpora pro Linux je de fakto žádná, LinAxepad je naprosto příšerný kus
SW, neexistuje SW simulátor pro Linux a ten pro windy (jede v wine) mi
nesedl.

Dále jsem se díval na Arduino:

 - programuje se v C, které zatím neovládám  (ale to asi není až takový
problém)

- moc jsem nepochopil z které strany začít, udělat maličký projekt nebude
tak jednoduché jako v PICAXE

- nejsou v podobě vestavného čipu.

Dále jsem na netu narazil na několik dalších většinou free projektů, ale
přišlo mi to mrtvé.

Tak jako u PICAXE klidně za čip s bootloaderem zaplatím, ale potřebuji mít
použitelné nástroje - de fakto stačí programovací utilita a SW simulátor pro
Linux.

Co používate pro projekty  typu (jednou za minutu zatáhni za tenhle pin,
změř hodnotu zde, pípni a zase usni)?

Díky

Zapik