[OT] Jedovatost plynu - bylo Pojistka Oxystop - princip a funkce

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Červen 24 11:01:52 CEST 2013

Co ja vim, tak CO2 jedovaty neni, ale bez kysliku se dychat neco? neda:)
Takze pokud zavrete slepici do atmosfery CO2, tak ji rozhodne zabijete, ale
ne kvuli CO2, ale kvuli nedostatku O2. To muzete stejne dobre pouzit i
dusik, argon, ...
Ale zeby ty slepky tak na sprosto dusili se mi moc nezda. Bude to trvat
docela dlouho a moc hezka smrt to nebude (coz by mnohym vadilo)
Marek