[OT:] RC soupravy

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červen 24 10:50:46 CEST 2013

Ono hodne zalezi na tom co clovek lita/jezdi/plove - v te levnejsi
kategorii se radia lisi vybavou (SW) nektera radia jsou treba lepe
vybavena na vetrone (kde to bejva docela veda sladit treba 6-8 serv a
plne mechanizovane kridlo donutit delat vse co je treba). Takze je treba
se kouknout zda vybrane radio umi co potrebuju a nemusi se to delat
treba slozite pres volne mixy apod.

Take je to vecny dilema zda palcove radio nebo pultove - ja treba
palcema vubec neumim a u auta je opravdu lepsi ta volantovka - chystam
se ji zkusit i na lodi. Hodne lodickaru uz pred lety preslo treba na
volantovky ac driv prevazovala klasicka radia.

Jinak ja bych po osobnich zkusenostech se zastoupenim Graupneru (puvodne
Hobbyteam ted asi to nize uvedene) si od nich nekoupil ani papirovou
vlastovku. Zvlast posledni vety prvniho odstavce se desim. Ale muzu bejt
vyjimka. Na druhou stranu firma Trivox na svem webu ma jako kontakt jen
mail.....

***********************************
Vážení zákazníci,
řádově v polovině března letošního roku se definitivně vyjasnila situace
okolo vlastnictí a budoucnosti firmy Graupner. Novým vlastníkem se po
dlouhém vyjednávání stala firma SJ Incorporated, dlouholetý partner,
největší a dvorní dodavatel RC souprav, nabíječů, serv a další
elektroniky, tvůrce nejspolehlivějšího systému 2,4GHz HOTT v
současnosti. Dobrou zprávou je, že na podmínkách naší mnoholeté
spolupráce se nic nezměnilo. Ceny, dodávky, servis a technická podpora
budou stejně kvalitní jak jste byli doposud zvyklí.

Děkujeme za trpělivost a stálou podporu.

S pozdravem
Patrik Dworschak
Trivox

Radek Vicek