[OT:] Firefox a doplnovani adres

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červen 23 22:24:30 CEST 2013

Zdravim,

netusite nekdo, jak firefoxu zakazat doplnovani adres v adresnim radku?
Nejde mi o doplnovani adres u jiz navstivenych webu, tam je to v poradku,
ale u nekterych adres mne jeho "inteligence" dovadi k silenstvi.

Mam X webu v lokalni siti, ktere mam pres alias v DNS nasmerovany na nejaky
virtualni server na Apachi. Protoze mam rad strucnost (hlavne kdyz potrebuju
pracovat), tak je mam pojmenovany bez jmena domeny ci domenove koncovky,
funguje mi tedy http://test1/, http://test2/ atp. Ma to jeden hacek - kdyz
se mi cokoli nepodari na siti nebo shodim webserver a server http://test1/
je pro prohlizec nedostupny, tak si vymysli adresu http://www.test1.cz/ a na
tu v klidu odejde. A pokud cirou nahodou onen web existuje (ale on ma i
nejakou vlastni fantazii, takze si obcas doplni ci ubere i nejake cislo
atp.), tak je docela nesnadne FF presvedcit, aby zase zacal zobrazovat ten
muj interni web.

Docela rad bych ho tohle chovani odnaucil, doplnovani z historie je vcelku
OK, ale dohledavani webu, kdyz ma dojem, ze jsem napsal blbe adresu, to se
mi nejak nedari vygooglit. Netusite nekdo, kudy do toho?

Diky.

Pavel Kutina