Pojistka Oxystop - princip a funkce

Pátek Červen 21 22:38:53 CEST 2013

Hezký večer,

	to může být pravda, stejně jako smrt chladem. Vlastně jako všechno, co
začíná spánkem. Zrada CO je v tom, že se na hemoglobin váže výrazně lépe
než kyslík, takže to jde rychle. Jestli si dobře vzpomínám na vzdělávací
proces, tak je to asi stokrát lépe jak kyslík.

	Jestli je lepší ohřívač na elektriku je otázkou, ten zase může začít
probíjet a myslím si, že to tak příjemné rozhodně nebude. A že jsou v
elektrických spotřebičích ochrany vím, v těch plynových jsou také.

	Stejně si myslím, že je lepší umřít jinak a jindy než v koupelně kvůli
poruše nějakého zařízení.

	Zrovna tak si myslím, že téma zase poněkud uhnulo. Nic dalšího se mi k
Oxystopu najít nepodařilo, ale důležité je, že to prý funguje velmi
spolehlivě a při zanesení čidla to vypíná dříve. Takže to jde podle
"zabezpečováckého hesla" bezpečným směrem a to mám ráda.

	Saša Svobodová