Trafo myrra UI30

Stano stano.hw na gmail.com
Pátek Červen 21 19:16:59 CEST 2013

Zdravim konferenci
Vramci vykendoveho bastlenia som narazil na jeden problem. Potrebujem
mat cast zapojenia galvanicky spojenu zo sietou a cast izolovanu. Ciste
riesenie je pouzit 2ks transformatorov. Napadlo ma ale ci by sa nedali
pouzit prave vyssie spominane trafa na UI plechoch. Moj predpoklad je ze
na kazdom stlpiku je jeden primar a jeden sekundar, cize aj sekundary
medzi sebou by mali splnat danu izolacnu pevnost. Otazkou je ci je tento
predpoklad spravny a ci je mozne toto vyuzit alebo dane zapojenie
nesplna bezpecnostne kriteria. V datasheetoch sa mi nedari najst zmienku
izolacnej pevnosti medzi sekuntarnymi vynutiami.
Dakujem za odpovede

S pozdravom
       Stano