kviz na piatok - ked neplati Kirchhoffov zakon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 21 16:56:45 CEST 2013

Tak ma napada, ze riesenie by mohli byt prudovo-kompenzovane cievky. Teda
pred R das dve navzajom vykompenzovane na jednom jadre a das tam este
pomocne tretie vinutie, ten ti ukaze ci je rozdiel medzi Ic' a Ic'' a aku
ma velkost a polaritu. A potom uz len If+Ic' a If+Ic'' dalsimi trafami. Ale
ci to staci na urcenie If mi uz nejako v tej horucave nejde domysliet...

A.

Dňa 21. júna 2013 16:22, Daniel Valuch <balu na k-net.fr> napísal(-a):