Olovnata spajka <0.5mm

J Rybarik rybarik na xtech.sk
Pátek Červen 21 11:55:38 CEST 2013

Tiez som povodne chcel napisat nieco o tom, ze vacsinu suciastok aj tak
spajkujem normalnym hrubym cinom a iba ho "roztahujem po nozickach", ale
je fakt, ze ked som daval teraz na plosak cievky rozmeru 0402, tak cin
trcal vysoko nad suciastku. A napadlo ma, ze som mohol skusit zobrat ten
tenky, mozno by to dopadlo krajsie :)

Jaro