Cerpadlo - vodarna necerpa

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Červen 21 09:55:23 CEST 2013

Zalít před čerpadlem, ale musíte nalít, pokud možno, celou trubku až do
studny, aby tam byl sloupec. Tedy chtělo by to 2 lidi, jeden bude
intenzivně zalívat a druhý ihned nahodí čerpadlo. Operativně bude ten
zalévač zacpávat díru v trubce prstem. Můžete zkusit během sání prst
několikrát oddálit a opět ucpat, těmi "rázy" by se mohlo chytit.

Jinak správně jste usoudil na koš ve studni, musí držet sloupec vody.
Tedy vyndat a vyčistit nebo vyměnit. Dnes jsou mosazné s teflonovou
klapkou a nerezovým pérem, které vydrží věčně.

Martin Hanek