XC8 a data ver Flash

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červen 20 21:12:42 CEST 2013

Ako tak nad tym este rozmyslam, myslim ze funkcia LoadFlashAddr nie je nic
ine ako hw nastavenie adresovych registrov pre indexove citanie dat z flash
a funkcia TableRead je len presun dat z index registra na prislusnu adresu
v RAM. Ja si naozaj myslim, ze je jednoduchsie to spravit jednym prikazom a
to nejak takto:

*p_Flash++ = *p_Ram++;

pricom je

far const unsigned char *p_Flash;
unsigned char *p_Ram;

Kompilator si sam zisti, aky typ pamati je adresovany a podla toho uz
pouzije vhodne nastavenie a presun dat z registrov TBLRD... Mimochodom malo
by to byt tiez niekde napisane v manuale pre pic18.

A.

Dňa 20. júna 2013 16:00, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):