XC8 a data ver Flash

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Červen 20 00:08:23 CEST 2013

Mohu potvrdit, mplabx někdy zobrazuje bludy, v proměnné je jiná hodnota než
se ukazuje. Pro jistotu koukněte do asm kde co leží, a pak se podívejte
natvrdo na ty adresy v ram. Těch bugu je tam požehnaně, ale dělat se v tom
dá. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Wednesday, June 19, 2013 10:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: XC8 a data ver Flash

> const unsigned char pdata1[]= { 0x01,0x01,0x00,0x00,0x00,0xDA,0x08, ...
atd,

> Pri trasovani vidim, ze vyraz
> (uint32_t)pdata1 casto obsahuje 0 misto adresy promenne.

No, nechcem krivdit Microchipu a samozrejme o PICoidoch nic neviem, ale
rozne tie ladiace prostriedky castokrat ukazuju kraviny. Ved pdata1 je
predsa konstanta, nie? Skor by som dal breakpoint niekde na zaciatok tej
funkcie a pozeral na "miesto" (register? pamat?), kde sa odovzdavaju
parametre. No a samozrejme by som pozrel v disasemblerovanom binare, ako sa
pred volaniami tej funkcia to inkriminovane "miesto" plni.

wek