Napetovy prepinac - hotovy vyrobek

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Červen 19 11:06:55 CEST 2013

Zdravím,

mohlo by to jít udělat pouze z diod, protože se napětí v PC zdroji stejně
usměrní.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Datum: 19. 6. 2013
Předmět: Re: Napetovy prepinac - hotovy vyrobek

"Jestli to existuje hotové, tak nejspíš u Petra Zahradníka v garáži.

Pokud bych to sháněl já, tak bych někde poptal výrobu nebo bych to
udělal na koleně. Kolik kusů potřebujete?

Jinak se tomu říká "záskok", ale setkal jsem se s tím pro mnohem větší
výkony, záskokový automat si přepíná vypínače nebo stykače pro
napájení z různých transformátorů nebo napájecích přívodů.

P.K.